دسترسی سریع

شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر

درباره ما

شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر

شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر در سال 1383 با موضوع خرید و فروش کالای پزشکی و کلیه وسایلی که در بهداشت و درمان کاربرد دارند تاسیس گردید. با شروع فعالیت شرکت، صاحبان اصلی مجموعه گستردگی حجم حوادث تروما و عموم بیماران مراجعه کننده در این حوزه را از دغدغه¬های خود دانستند و برآن شدند با توجه به ارتباط مستقیم این مهم با حوزهی فعالیت شرکت و تکیه بر ایزد منان در جهت مساعدت با بیماران بی بضاعت، کلیه سهام شرکت را وقف خدمت رسانی در این زمینه نمایند. لذا در سال 1391 به موجب وقف نامه¬ای رسمی، از تمامی یک¬صد سهم و سرمایه شرکت، 50 درصد وقف بیمارستان شهید رجایی شیراز، 25 درصد وقف مرکز تحقیقات تروما استان فارس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 25 درصد

مسئولیت اجتماعی

در راستای حمایت از بیماران و ارتقاء سلامت جامعه
+ 0
کارمند
+ 0
محصولات
+ 0
شعبه
+ 0
طرف قرارداد

گالری

گالری تصاویر و بازدید ها

معرفی کتاب

من کیستم؟!

شاید بارها به پاسخ های این سؤال فکر کرده اید; اما ذهن جوان شما به دشواری و سختی، پاسخ قانع کننده ای را پیدا کرده است و حق شماست که هویت فردی خود و حتی دیگران را بشناسید، خودشناسی کنید و بپرسید که کیستید و چه نقشی دارید؟!

به قلم حمیدرضا محمدی (میثم)

کوثر در رسانه ها

افزایش دانش فنی شما
10 مهر1399
حضور شرکت دانش سلامت کوثر دربیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث98

نمایشگاه ایران هلث، رویدادی بین المللی در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات مرتبط با بخش سلامت می باشد که از معتبرترین نمایشگاه های این حوزه در منطقه محسوب می گردد. این نمایشگاه که همه ساله برپا می شود، در سال ۹۸ بیست و دومین دوره خود را می گذراند و از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. با شرکت دانش سلامت کوثر در معرفی این نمایشگاه همراه باشید.

مقالات آموزشی کوثر

افزایش دانش فنی شما

استانداردها و ایزوها

شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر